A Cisco új generatív mesterséges intelligencia (AI) funkciókat hoz a Webex együttműködési platformjára, melyek célja a produktivitás fokozása automatizált értekezletek és beszélgetések összefoglalása révén.
Az új szolgáltatásokat a Las Vegasban megrendezett szerdai Cisco Live! ügyfélrendezvényen mutatták be, beleértve az összefoglalási funkciókat, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy felzárkózzanak az elmaradt találkozók után, vagy a hívások legfontosabb teendőire koncentráljanak.
Ezek a funkciók kiterjednek a Cisco aszinkron Vidcast eszközére és a Webex Contact Centerre is.
A Cisco 2023-as State of Global Innovation Study című tanulmányában az IT szakemberek a generatív AI-t nevezték meg azon technológiák közül, amelyek a legnagyobb valószínűséggel gyakorolnak jelentős hatást a vállalkozásuk működésére, és a megkérdezettek 85%-a azt mondta, hogy felkészült a hatás kezelésére.
Eredményként a Cisco nagyobb befektetést eszközöl az AI fejlesztésébe, hogy elősegítse a munka jövőjét – mondta Aruna Ravichandran, a Webex marketing igazgatója. „Elkötelezettek vagyunk a hibrid munkaerő számára a hatékonyabb, biztonságosabb és nagyobb produktivitású munkakörnyezet biztosítása érdekében” – tette hozzá.
Ha a Webex-felhasználók lemaradnak egy találkozóról, az új Catch Me Up funkció segítségével felzárkózhatnak az elmaradt interakciókhoz, beleértve a találkozókat, csevegéseket és egyebeket, míg az értekezletek összefoglalói áttekintést nyújtanak a legfontosabb pontokról és teendőkről.
A felhasználók engedélyezhetik, hogy a szoftver automatikusan generálja a Webex értekezlet legfontosabb elemeit, kivonja a kulcspontokat, és rögzítse a műveleti elemeket, így nincs szükség a felvétel meghallgatására vagy az átiratok elolvasására.
Az új generatív AI képességek kiemeléseket is készíthetnek a Cisco Vidcast aszinkron videóeszközéből, segítve a felhasználókat a fontos információk kiemelésében és megjelölésében, amelyeket aztán közzétehetnek a Webex alkalmazáson belül.
A Cisco azt is bejelentette, hogy egy AI asszisztens a Security Operations Center (SOC) számára érhető el, amely összekapcsolja az információkat a Cisco Security Cloud platform alkalmazásai között, és segít a SOC munkatársainak megtalálni és gyorsan cselekedni a biztonsági eseményekkel kapcsolatban.
E képességek fejlesztése érdekében a Cisco saját nagy nyelvi modelljeit használja, ahelyett, hogy más, harmadik féltől származó mesterséges intelligencia gyártókkal dolgozna együtt. A technológia házon belüli fejlesztése és bevezetése lehetővé teszi a Cisco számára, hogy következetes maradjon az AI megközelítésében és lehetővé tegye a magas szintű személyre szabást.
Forrás:
www.computerworld.com